sommar sommar och sol havet och vinden .......

sooolen skiner och humöret är på topp här hos mig och vhilja=)
som det ska vara helt enkelt.
vhilja ville  inte  gå ut på förmiddagen så vi var inne och lekte.
skypdate med mamma och lunch ute på balkongen.
vila och sen blir det utflykt till djuren  och ridtur för vhilja=) awesome!
imorn kommer jesper på eftermiddagen, JAAAAA!!! vi längtar, och hans mamma är fortfarande som förr...men ser det positiva, bättre kritiskt stabilt, än kritiskt kritiskt, alla små ting som gör en lite skillnad är positivt=)
Hoppas Jesper hittar några sånna skor som blinkar till Vhilja=) och sandaler.
lillan har ju växt så mycket tycker jag bara på denna v.... stora tjejen mammas!

nu ska jag göra allt klart så vi bara kan gasa iväg. vhiljas sko strlk förresten är 16cm=) lillfoten.

Adjööööössss!
kan själv=)
kan själv=)!

Mitt allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0