Tomt!

idag  kom ett nytt tråkigt  besked, jespers mamma, vhiljas farmor, min svärmor, har blivit sååå sjuk vad det är vill jag inte gå in på, men det är inte bra inte bra alls.
Jespers bror ringde och Jesper bara packade om hemma och bokade flyg så nu är han hemma hos sin mamma som är på Sunderbyn.
jag och vhilja ska bara avvakta och höra vad som händer, så ska vi fara dit vi med.

Ordnade på jobbet idag och det är upplagt för att åka om det blir så...
inväntar samtal från jesper.
Går inte att förstå hur det känns, men känslat att mamma blir så sjuk är bara helt absurt och surrialistisk att tänka på.....mamma är mamma!!!

Mkt stress idag med allt som ska fixas, man blir så TOM  i skallen och energin bara rinner av....

pratat med mamma hon har vart hos katarina, det är otroligt bra.
jag  har pratat med mamma och hon uppdaterar när det blir nått uppdaterat om situationen.

vhilja min lilla solstråle gör i alla fall alla dagar fantastiska, energin som bara rann av tidigare fick Jag tillbaks av  henne=)
Skrattet som bara är av  total gläde, dom kritvita små tänderna som lyser ikapp med de bländande blåa ögonen ett flygande blondt hår och det goaste pussarna och kramarna kan man leva på länge...
du är mitt allt =) vackrare barn finns inte!
Matilda på jobbet lekte med vhilja idag, sorterade hårprodukter i torn, och vällte ned hehe=)

nu är det lugna gatan här, vhilja sover, jag ser tv, elvis går och lägger sig....
mina tankar är hos min älskade starka fina bästa jesper och familjen.
Katarina du finns i mina tankar och härta!
Puss från Vhilja , elvis och mej!=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0