Whos that chick...

regn och rusk och värst av allt blåsten.
ett härligt Norskt väder med andra ord!
Idag startade dagen men mysmorgon med min stjärna som förvandlades till den ARGASTE lilla tösen jag sett på länge,  WHY??? ja vi skulle på Helsestationen och göra 2 års läkar tiden ca 4 månader försen inkallning från dom men men, iväg vi for efter en smärre cirkucs hemma haha=)
idag fick jag som faktsiskt ALDRIG mutar ge henne 2 hello kitty godisar och en glass och då vart det bättre. samtidigt kan jag förstå henne , vhilja har vart sååå mycket hos läkaren när hon var liten och kollat ögat så det har nog satt sina spår...
Men allt gick super, vi lekte innan vi träffade läkaren ocoh vägde + mätte:

Längd: 85,7
Vikt: 11,3 kg

Ligger bra på kurvan och hela undersökningen gick toppen läkaren var Flink, snäll och bestämd och det gillar jag och vhilja med för det ger trygghet och hon visste vad hon pratade om.
Bra där.

skulle träffa Kim idag för lite fika, men fick inte svar i telefon så det blev uppskjutet.
Nu ska jag träffa Karro och sen ska jag hämta Världens bästa tjej.

Julpynt köptes igår och det blev mysigt, så nu fattas bara granen och lussekatterna, pepparkakorna har vi redan bakt.

I helgen är jag bjuden med andra vänner till Lars the stylist för Julfest=) så det ska jag försöka ta mig iväg på.
Nästa v så bär det av till fatima Tisdag till Falkenberg LOVELY.

Massa ska fixas till julen och det blir såååå mysigt till trotts att detta blir andra julen i rad vi inte är med familjen hemma, men man får göra  det bästa av situationen!

Nu Off i GO!!!
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0