ett litet leende kan göra lycka

hemma ljuva hem och vhilja min lilla vhanilja , och den lååånga jesper det är kärlek och lycka.

idag har jag gjort en massa trevligheter på jobb med mina underbara Adam ovh Eva vänner jobba med dessa fantastiska själar är bara fantastiskt!

Fick tidigt besök av Kristin på jobb och det var super kul=)

Hemkomsten var underbar en liten smilande blond liten trollunge som läste bok med pappa gjorde kvällen till ett toppen avslut!

snart ska vi ha sommarfest ala Adam&Eva lördag, och jag kör mitt tema för kvällen:
Amy Whinehouse detta blir super kul.
Bakning skall ske imorron och Matilda min vapendragare skall baka dreams aka drömmar
jag tar och kockar i hop en sommartårta ala mareng el brownies...=)

God kväll=)


de finaste i världen Vhilja och elvis=)
den älskade

jag och Tildis
anna banana även kallad
Top Noch
vi fick vassa i h2o genom viadukten till Loreal akademiet, översvämning BIG TIME Eirik och Omid=)

solstrålen, min lykka, mitt ALLT!
stallet istället=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0