no words, no words

I livet finns 5 saker man inte får tillbaka:
Stenen... som redan är kastad
Orden... som redan är sagda
Möjligheten... som ej är använd
Tiden... när den har gått
Människan... efter döden
Livet är kort. Bryt regler. Säg förlåt snabbt. Kyss långsamt. Älska på allvar. Skratta hysteriskt. Ångra aldrig det som fått dig att le ♥
ting som sker som man inte kan påverka kan göra mig vansinnig, nog om det!

Strålande sol idag, utemys med världens finaste Vhilja och cool elvis, mamma anna biter ihop och trottsar denna förkyldning och feber.
Lekpark , gunga, plaska i fontänen, glas i solen, och nu vila för lilla hjärtat och då ska jag passa på att städa till... att en lite virvelvind kan göra så oreda haha=)

Nästa söndagnatt befinner vi oss i Turkiet och jag längtar! nedräkning BIG TIME!
Jesper är på fiskeresa och jag får ta och skjuta upp min lilla tripp till Gbg :/ men snart kommer den.

I eftermiddag blir det bad har Vhilja bestämt, så då är väskan packad för det, lite lördagsgodis och mer ute passa på när det tillåts med sol.

Kristin och Jag var ute på Chihuahua promenad i torsdags så Elvis och sammi fick busa, och jenterna fick surra av sig=) myyys!!!
Fina Kristin.

Nu städ, adios

2007, långa håret i miss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0