This is A Cold War

Om du berättar sanningen behöver du aldrig lägga något på minnet! /Mark Twain

Igår var jag och vhilja först och badade, ute en sväng i regnet, sen bar det av på Cirkus(mina moralika värderingar la jag på hyllan mellan 15.00-17.00) vhilja tyckte det var så kul, 2 h helt i fokus, det ka jag säga är inte helt en vhilja sak men hon tyckte det var så kul=)

Efter det så hade Papi Jesper kommit hem från hans fiskehelg med Peter och Tjogga.
så då vart det en liten söndagsmiddag ala hamburgare och avslutade kvällen med lite trolldeg, och pianospel och även Tjogga kom på ett kvällsbesök.

Helgen har vart helt super, lugn och skön för mig och vhilja med massa kuligheter.

Nu ska det städas medans lilla Vhilja sover  och sen så får vi se formen.

Adjööös


mina bästa=)
lilla damen här är HÄSTTOKIG!
vakkra flickan min, love u=)
for u i do anything=)
Elvis den röde=)

lilla Mozart
me och Sirpis aka the snake=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0