Brum Brum

Runt i stan massa möten :) idag är sista innan besiktning för salong!
Spännande lite oroande för Nu har man gjort så mycket eller allt man kan före andra skall göra lagliga jobbet:)
Är super positiv och tror massa på detta , så efter besiktning näst v med hälsa och livsmedels verket så är allt klart !

Underbara mamma passar en älsklings vhilja som har en fantastisk tid med familj och vänner!
Tack för all hjälp, mamma du är grym!

Eftermiddag bjöds på handling med mamma och vhilja och lite god fika på Hansens konditori och där folkens så var Konditorn en tjej super trevlig och hennes hår sååååå långt så jag var tvungen att fråga om jag fick fota henne :) nedanför knäna och i en super fin kvalité :)

Eftermiddags Middag hos oss med Malin och dotter Mira:) Malin min älskade bästa barndomsvän:)
Super kul med massa glädje skrik och bus med ungar!

Kvällen blev Lilian med tvillingarna Ulla och Karina och min mamma:)

Så avrundades en härlig dag med tunga ögon och en liten prinsessa i prinsessaklänning somnade i soffan!
Älskade unge !!!
Mamma och jag tog en kvälls te kopp och nu lite film !

Imorn startar det med djurdag på
Grans Naturbruks skola med Martin Kajsa;)
Och även hälsa på Jesper bror Jens + familj för att eftermiddag köra mot Lauker för att fira Påsk.

Rekommendation:
Vakkra fötter utan sprickor och torr hud/hårdhud och spruckna nagelband får du med:
Pedicreme MD formulations.
Syrebaserad crème som mjukgör och läker och jobbar på fukten innifrån och ut.
Lägg på hela foten undgå mellan tår!!
Super fin runt naglar, 2 ggr dagligen!
Vakkra nylakkade tår på en vakker fot är A-O på sommaren:)


Och tyvärr nått har hänt med denna uppladdning från mobilen till bloggen så desverre ingen bilder idag, ordnar det imorn:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0