nothing will ever stop me from doing what I really wan't!

Harley Davidson Visningen var helt  toppen igår och förnöjdsamheten var väldigt  väldigt bra=)
Succse helt enkelt=)
Mimmi som arrangerat detta  och Matilda som stylade oss  ni är grymma.
Efter 4 olika klädsbyten så var det över.
Jesper och vhilja kom och såg detta men var tvungen att gå då hon så mig gå visningen , hon tyckte det var "Jätte Obehagligt" hann höra ett gråt av högre decibell och en liten hand med röda naglar vifta innan jesper åkte och åt  Hamburgare med henne. Inte hennes grej, men dom kom  backstage och sa hej sen och det första  Vhilja sa när hon såg mig var " Mamma du ser ut som en kråka" tusen takk, hon var INTE förtjust alls i den hårda kiss insprerade make-upen.

Planerna rullar på och det är så skönt att ha klart allt....ialla fall allt det som  går att ha klart.
Så i sensommar>hösten så är det OPENING!!
och hela konceptet ska snart  offentligöras, så alla får en klar bild över vad jag och min kollega Lilian ska göra=)

Idag åker jag och vhilja till  Toys are us  och köper en   sparkcyckel. Bättre att denna lilla madam får själv bestämma vilken färg hon vill ha.

Här kommer lite bilder från  visningen













Rekomenderar:

Body contouring gel

Inför sommare efter graviditet , i kombo med träning och för att få en fin hudstruktur generellt

”Cellulitgelé” som är rik på vegetabiliska och essentiella oljor som stimulerar lymfan och ger synligt förbättrat resultat på hudstrukturen.

Användning: Appliceras 1 gång/dag i 10 dagar, därefter appliceras gelén 1 gång/dag, 3 ggr/vecka.

OBS!!!Får ej användas av gravida, ammande, epileptiker och vid högt blodtryck.

SUUPER!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0