Twisted!

Nu är det mycket vill jag lova.
Igår fick jag Miljö och byggs utverdering av Lokalen och den gick igenom alltså Godkänd!!=)
Super glad och jätte kul! Då kommer då ett litet bakslag, denna lokal var vid början uppmätt till en större kvadratmeter och det planerades efter dessa, får nu alla kalkyler på maskiner och märker nu att detta kan bli knappt med plats, ååååå nej!!
detta skall mätas under morgondagen senast nästa vecka och då vet jag exakt om allt får plats!
Annars blir det alternativ 2 !
Så uppstart blir alltså i sensommar mot hösten=)
blir såååå kul!!!=)

Har ordnat massa papper idag och varit med vhilja ett tag på dagis.
Vi bakade Chockladbollar igår som blev super goda=) och vhilja bjuder på dagis idag sina brunabollar.

Fint väder och lång prommis med Hundarna.

Alla saker i lägenheten är sålda nu, så in med det nya.....så fantastiskt.
Vet ngn av lite snygga äldre middagsbord+stolar i oval form behöver ej vara topp i toppen skick skall ordnas med så skriv här=)

Nu bär det av till Dagis och hämta den finaste, sötaste och viljestarkaste lilla "La lula" som hon heter nu enligt sig själv...ibland!=)

Och jag vill bara ha långt mörkt hår....nu helst men eftersom jag inte kan färga det för mitt hår är ett trollhår, enligt Jesper... så kan jag nöja mig med låååångt kopparrött hår, så ag får ordna det nu!












Rekomenderar:
AHA-komplex, en unik kombination av naturligt utvunna glycolic-, citrus- och lactic-syror, som underlättar föryngringen och accelererar läkningen.
Glycolic-syra(sockerrör) exfolierar och gör huden mjukare.
Lactic-syra(mjölksyra) normaliserar hudtonen.

Introducera 14 dagar efter att basprogrammet används för att tillvänja huden för AHA syrorna med lägre  ph värde!

OBS! Används inte under sommarmånaderna eller vid aktivt solande. Avbryt behandling ca en vecka för solsemester.
Använd alltid Sun C spf 20, tinted eller Element Barrier dagtid då huden blir mer solkänslig.

Använd inte på irriterad hud!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0