Will to do!

Min iPhone ska in på service nått för den fungerar inte, eller bara ibland och blogg appen är ostabil så jag he försökt blogga men när jag ska ladda upp inlägget så är det erro, så jag prövar igen!

Besiktning av lokal idag kl 15 håller tummar och tår för att det går bra för då är allt klart:)
Så spännande.

Dagarna spenderas med familj och vänner och vädret är strålande.

Igår var det besök av kusin Lea med farbror Jens och mamma Eva-Maria .
Vhilja är så duktig med småttingarna leker och grejar:)
Känns som hon växt och blivit ännu större på de här nästan 3 v vi varit hemma.
Varje dag nått nytt som är spännande och nått ord som tilläggs i det redan väldigt fina ordförådet:)
Kärleken , min största och den överlägset bästa!

Pappa Jesper längtar vi efter en massa massa!
Så att komma hem nu blir fantastiskt skönt

He fått allt gjort som skall göras till trotts att vissa saker drog ut på tiden.

Nu blir det lite varmvattens bad med Kajsa och Martin ! Lunch med Madde och sen träff med Helena m barn:)

Kollade vikten på min lillsessa nyss:
10.8 kg:) liten petit älskling !!

Ska prova lägga in bilder men vet inte om det fungerar..??!

Rekomenderar:
Nimue skin refimer dag/natt crème .
Ger massa fukt, glöd och jobbar anti age. Kan även användas om du är känslig. Underbar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0