Cast out!

Fantastisk hårolja som ger uv skydd, näring, fukt glans till alla hårtyper men super till ett skadat slitet hår! REKOMENDERAS!! Liten Vhilja är sjuk hemma hemma med mamma mycket snor och host med glassmedicin som tilltugg! men mysigt har vi som alltid =) filmer , böcker lite pussel och så ska vi köpa nya Färgasken med massa blandade kritor, pennor a allt=) så det blir lite roligare att vara hemma och sjuk. En irriterande episod idag vid lunch då jag reklamerade min kosmetiska beh idag gång nr 3 för det är inte bra , alltså en dålig behandling och hanteringen av detta var under all kritik men att sno klacken och vända är inte proffsigt!! och för att jag inte kommer lägga stor vikt på detta så drar jag slutsatsen som jag egentligen gjort före att ingen annan än : Dr Fredrik Berne Klinik 34 Göteborg och Lilian Setic kommer att röra mitt ansikte. Då vet man vad man får! och fick frågan av en vän varför jag inte "krigade" för min sak och svaret är: " alla som frågar mig om denna beh så kommer jag ju berätta denna episod och hur detta blev hanterat och det är nog eftersom det är inge positiv jag har att säga" NOG OM DET! Jag tänker mig snart en sväng till Göteborg , Kiruna och Piteå men inget datum inbokat än. Den 24 ska jag till Ortopeden igen och då får jag se vad han kommer fram till. ikväll blir det spel och mys hemma med god mat=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0