Forever Young

Summering av en mamma och vhilja dag är högsta score på tavlan!
Vhilja slängde sig i en vattenpöl när vi var på hundpromenad och tycke det var det bästa att göra för stunden :) den där Pippi influerar på hööög nivå:)
Lek på Child Planet som är ett Lekland i mindre skala perfekt för en vardags lyx bus.
En alldeles förträfflig dag.
Mycket sång är det om dagen och hon ikan väl lätt ett 20 tal låtar om inte mer, det sjungs en del kan man säga.
Gå och titta runt på omgivningen, filosofera och bara vara liten är så fint att se.

Dom nya jeansen Tommy Hilfiger och D&G jeansen kan vhilja ha nu, och dom är så fina och är super fina i materialet.

Sol ute sol inne sol i sinne:)
Älskar allt.
Lilly har gått ned över 2 kg nu och är så fin lillgumman, Elvis min lilla King är bara en skönhet :)

På fredag får jag besked av ortopeden vad som händer med mitt ben.... Jag är förväntansfull och glad att det äntligen blir av:):)

Ikväll ska jag skriva epoker som är mindre roliga för någon annans skull för att hjälpa ! Det är väl det jag har att säga om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0