Oslo fashion week vol 2

Efter en bra helg med kuligheter i ett kallt Oslo och en dejt med vänner i lördags Kristin, Matte, Editha och massa mys med min vhilja så tackar jag för denna passing weekend och ser framemot en vecka med mode, hår,smink , catwalk mmmmm love it.
Kl 13 imorgon så ska jag hjälpa Eirik Thorsén vinnare av Avant garde 2012 som hölls i lördags:) fantastiskt!!! Flinka Harlem är med oxå så det blir garanterat en succé som vanligt!! Massa Bilder skall tas:)

Jag och vhilja har en mysig dag hemma vi har så kul jag och lillgumman tillsammans att jag skulle kunna ha öppnat ett litet daghem känns det som:)

Idag blir det syrebehandling på mig och Jesper för att hålla huden såklart i god trim! Senare i v ska det göras på Matilda , harlem , jasmin och Eirik Om han finner en ledig minut i sitt liv.

Imorn ska jag och ordna i botoxen som inte är helt som jag vill innan fashion week!
Har mycket att planera för den närmsta framtiden så här i veckan måste jag ringa runt en massa för att få en del klarhet:)

Nu ska jag ta lite ingefära te och se lite tv mesans vhilja vilar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0