Stressed mind

Mycket i tankarna nu, många snurr runt positivt men när man inte vet vad man egentligen ska göra så blir jag
S t r e s s a d ! ! !
Måndag måste jag bestämt mig för en sak i alla fall .
Ska räkna , värdera och besluta mig.

Mina fötter gör ont som attans efter tisdagens OFW men så lyckat och kul var det så allt är värt lite smärta ;)
Vart många fina bilder och inspiration för en modegalen rackare.
Vhilja fick se alla barnmodeller och tyckte det såg så kul ut så snart är det väl dags att denna vakkra unge får
" run the catwalk" . Många delade meningar om det men om du är delaktig och är insatt som föräldrar och styr detta på ett sätt som är kul så tycker jag det är heeeeelt okey!!

Vhilja har fått lite hosta och ville idag att jag skulle säga till fröknarna att hon inte skulle behöva gå ut hehe söt ungen hon vet vad hon vill denna älskade vhilja!!!

Har varit och tatt kaffe hos Eirik på salongen Grensen 8 trevligt och träffat de andra där : celina, Billy, ina finingarna:) imorn blir det en tur till nedre och hejja på alla där:)

Nu hämta min pärla på dagis för middag: köttbullar, potatis, gräddsås med lingon och sen spa dag för oss:)
Livet är läckert!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0