Take care

Morgon med familjen mys;)
Frukost, spring omkring, pärla, och dagis.
Idag har det börjat en ny pedagog på vhiljas base jord hade egentligen tänkt ha henne hemma men väldigt viktigt att både barna och pedagogen får träffa alla barnen så dom skapar en fin kontakt, hon var lite äldre väldigt lugn och lång erfarenhet och jag tror det blir bra:)

Syrebehandling har jag gjort på mig och Jesper samt cellulitbehandling på mig mig dubbel kroppsskrubb då suger scrub från Laura mercier helt fantastisk, ice cold slim treatment från matis efterføljande av bodycream från Laura mercier luktar en mix av vanilj och kakao mmmmm:)
Tips: för att sätta igång blodcirkulation torrskrubba med en lofavante på områden ((el hela kroppen)) du vill behandla ca 3 ggr / vecka och var super noga att smörj in hela kroppen speciellt vintertid då kroppen skriker efter fukt samt att friktionen av vinterkläder och att det blir varmt , tätt gör att huden blir torr.
Ansiktet väldigt viktigt det med rengöring, serum och köldcreme som beskyddar huden mot överbelastning mot hårda vintrar och följder som sensitiv hud , utvidgade blodkärl , dehydration m. m lite basfakta men sp klart svarar jag på alla kommentarer/mail jag får:)

Mycket som händer i livet med omstrukturering och ändringar. Mycket är ju det med att göra nått som avspeglar dig som yrkes/karriersperson att bygga upp nått själv, men att ha väntat ut tiden fått mycket kunskap , erfarenhet , trygghet gör att det känns totalt rätt nu skall bara alla pusselbitar ihop:) then lets go:)

Nog om det! Dammsuga lite golv och hämta mitt hjärta på dagis så hoppas jag hon inte klippt sönder sina kläder idag haha vilket bustroll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0