Whats cooler then being cool icecold! Allright!

Tempen visar -15 och det är faktiskt kallaste dagen i Oslo på hela vintern, men solen lyser och det är härligt tycker jag! Synd bara att vhilja hatar kyla, vill inte ut alls men lyckades ändå klä på henne + hundarna packa pulkan och ut kom vi i ca 40 min då var det gråt och en ilsken vhilja som ville in Lilly vägrade gå det var bara jag och Elvis tydligen som njöt denna dag för inga mer människor var ute!

Möblerat om vhiljas rum Inte helt klart tagit bort saker som hon inte använder och då fick man ju onda ögat av lilla madam " vhilja är arg på dig"
Haha bestämd tösabit det där alltså:)

Idag skulle jag egentligen på ett smink jobb med Steven på Loreal akademiet men det löste sig inte med barnpass så denna gång fick jag stå över.

I rensar tagen så ska jag nu ta min garderob och ikväll Jespers.
Ska även i eftermiddag åka förbi Kristin och krama henne:) boka in dejt och skvallra lite;)

Middag gjord : entrecote thaigryta med vitlök och kokosmjölk samt ris mmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0