Änglarnas stad

Imorgon så ska vi tacka våran älskade Katrina för hennes liv i Johannes döpares kapell. En tung dag kommer det bli men en vakker sådan. Det känns väldigt tungt , men ett avsked som kommer vara i vår minnen för alltid.
Alla fina stunder alla har med denna fantastiska människa kommer alltid minnas alltid alltid.
Overkligt är tanken och jag försöker någonstans få det verkligt men det är så svårt jag vill inte men måste ta det till mig.
Hennes favorit blommor tulipaner vita och lila skall pryda kistan i lag med vakkra foton på en strålande människa, sånger av den vakkraste sort som du älskade skall nå våra öron med de finaste klang och tårar kommer rinna efter våra kinder.
Alla tankar är med dig och jag vet att änglarna tagit emot dig och att du fått dina silverglänsande vita vingar och vakar över de dina nu och för alltid du lever kvar genom oss.....

Tiden kommer gör saker lättare och vi ska inte sörja döden vi skall glädjas åt livet, det du hade och våra egna .
Sen ses vi igen, inte riktigt än men snart och vart du nu är finns nu ingen smärta där finns bara glädje och massa svampar där vart du strövar omkring i den eviga svampskogen.
Vi älskar dig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0