Happy new year 2012

Efter en kväll med de finaste jag har var det dags att fira in nyår :)
Dagen startade med Lekland för hela slanten för mig Jesper och våran älskade vhilja åååå så kul det är, finns inget bättre än att se denna underbara unge leka och ha kul och jag har spå mycket barnasinne kvar att Lekland är bara toppen kul och det tycker mr Jesper med:)

Träffade sjörövare Hasse prinsessan Tessan och nimby letat skatter och massa annat innan det var dags att avrunda en fab dag för att köra hem til mams place.
Mamma satt barnvakt till vhilja och vi styrde kosan till Emma och dans residens, kula folk och vänner, välkomsdrink bubbel, raketer, och en awesome afton.
Tack för en toppen kväll!
Vhilja fick oxå raketer hemma men en tidig sådan:)
Dagarna är ljuvliga hemma nu och vi har det bra i Katarinas hus. Trivsamt och lugnt.
Har nu satt igång min nya iPhone och den smiiiider yes i love it. Tack älskling;)

Snart 13 dagsafton och inget är 100 % bokat men det blir nått kul för farfar Petter och inger vill sitta barnvakt. Man får Luca till det inimellan eftersom vi aldrig har den möjligheten annats. Men dagens med min vhilja ær det mest bæsta alltid.

Myket Som hende med uppstart i det nya året, rundt om mig føll någon långt bort det är svårt att se svårt att hantera, viljan förmågan att rädda är förbi, förnuftet är borta vad gör du?? Hjälp dig själv att rädda dig det är det bara du som kan. Det är slut inga mer lögner inga mer lögner  denna chans är din och den sista.
Du har inte bara skadat dig själv utan många med dig, ta din chans!
Ord kommer sägas och det skall det göra finns inga men fins inget annat nu än att gräva upp allt som stör, detta skall stoppas. För din skull,vår skull,allas skull! Vi bryr oss.

Imorn blir det bad och hänga med Tina jaaaaaa vin och surr love it, sen ska Madde dagen planeras Planeras wiiiiie. Nu blunda och lägga mig bredvid den bästa. God natter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback