Happy People talking

Vhilja och mig har haft en alldeles fantastisk dag med massa kuligheter:) hälsat på mina vänner på jobbet både Adam och Eva och grensen 8 aka Eirik. Busat som attans hemma och haft helt otroligt kul hahaha crazy vhilja and crazy Mami goes wild oh yes!!! En alldeles utsökt middag gjorde jag chili och vitlöks stekt fläskfilé med grönsaksblandning i kokkosmjölk och ris och sockerkaka med chockad överdrag i efterrätt . Och även igår vart det en urgod fiskgryta med torsk och lax massa grönt och potatis :) så kul att laga mat bara därför kommer mat bilderna här.
Vi har klätt ut oss idag, haft fantasispråk pratis och bakat tillsammans :)
Dagarna är som den finaste diamanten med min lilla underbara dotter.
På lördag blir det hårfix hos fina Matilda min;) och sen häng ut med bästa Eirik känns som jag inte träffat mina fantastiska vänner på så länge och jag har saknat dom/ er
Har även hunnit med en dejt med fina jasmin och uppdaterat :) livet i allmänhet ! Ååå det var så kul att träffa alla:) och mer to come. Möte (hemligt) på fredag men ett väldigt kul sådant . Och så får vi se vad helgen bjuder på:)
En akryl tavla kommer påbörjas imorn har mycket målarideer nu!

God kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0