Im yours! It's our song baby.. Play it loud!

Underbart väder , massa snö , nästan ingen slask och bara -2 !
Så på med utkläderna på oss och hundarna och kälken så klart and out we go! Gungat , och åkt kälke i nästan 1,5 h det börjar ta sig för fröken vhilja i snöland:)
Ätit god lunsj , degat med palydough och bara myst.
Nu är det bara 3 dagar kvar till nervundersökningen på benet och ha hoppas så innerligt att resultaten är bra!!! Tänker inte så mycket på det för jag vet att besvikelsen kommer vara helt förfärlig om allt är åt h-vete så då punktar jag här.
Vi hade tänkt till matte j och hälsa på men kom på att inga nummer finnes på iphonen :( hoppas han ringer så jag får det annars tar jag det imorn;)

Väntar in papi Jesper från jobbet och jag planerar för fullt;) så kul.

Väldigt speciellt all min Botox har typ släppt inte nöjd med detta ska jag såklart ordna upp i :) så det är ingen fara.

Nu ska jag göra en acid treatment och lägga mask sen börja med mat:) för en fantastisk hemmafru men ack så trist att vara fysiskt dålig !!

Adjöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0