Let me kiss you hard in the poring rain

En mamma är otroligt lättad i norra Sverige efter en väldigt omtumlande fredag med ett fantastiskt gott slut, och så starter ett nytt kapitel för denna och dennes familj:) känsla och hopp säger mig att detta blir bra med tid och sundhet.
För en annan nära familjemedlem går processen sakta sakta och tur att hoppet är det sista som lämnar en människa för än är det inte slut trotts att resan är sååååå lång och jag hoppas starkt och innerligt att den får ett gott slut??!!!!

Dagarna springer iväg och jag känner att många möjligheter har öppnats :)
Det som värmer mest i själen nu är att vi kommer åka hem de vill säga flytta hem:) efter många år borta så känns det helt perfekt och bra och det som kommer hända är mycket kul back home!! Smider planer för en Fantastisk framtid!!!!
Vhilja den lilla prinsessan min blir bara större och större Orden fler och fler och mitt stolta mamma hjärta vill gråta av glädje för att jag har denna fina tjej i mitt liv som vhilja brukar säga" du och jag mamma, i love you mamma" och då smälter man total och allt runt om blir dimmigt " du och jag vhilja , mamma älskar dig då, nu, föralltid du är underbar"
Imorn ska hon vara hemma med mig och fredag är dagis stängt planerings dag , så då blir det en tur upp och åka pulka ;) massa snö och sköna grader ute love it, till trotts att vhilja inte är stormförtjust i snön går det kortare stunder haha somnar barn med massa bad är mer hennes grej.

Lilly Har gått ned massa i vikt närmare 1,5 kg phuuu för en överviktig misskött hund det var men som nu är glad, har börjat hoppat upp i soffan, busar springer är en lycklig liten hund men ca 1,2 kg ska fortsatt bort då har hon en vikt på lite under 2 kg.
Och den bästa av de alla vovvarna Elvis är bara den bästa läromästaren och passar på Lilly hela tiden:) och Elvis har även med fått bort en liten pluff mage men bara 0,3 kg så det var Inge men nu är det perfekt !

Idag blir det städ, matlagning och sen visar de en dokumentär på 7 an från Furunäset i Piteå "det ökända" spännande.

Nu ska det som sagt städas så adjöss
Come and take a on the wild side


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0