Törs jag säga att vi har varandra törs du lägga kinden i min famn..

Söndag lämnade vi Piteå för att åka tillbaka till Oslo med 6 bagage, 2 hundar och alla vi:) härlighet att man fick blickar på kallax : oj vad väskor och hundar och ett litet barn haha yes du ser korrekt!!
Men allt gick toppen den flygvana familj klarar allt galant om än man var väldigt trött vid hemkomsten!

Tack familj och vänner för en så fantastisk tid hemma hela 3 v. Mycket har hänt, gjorts och bestämts vilket känns awesome.
Vhilja ville inte åka hon vill flytta hem, och nu kan jag med säkerhet säga att detta kommer gå i uppfyllelse för vår lilla lulan:) efter många år borta så känner jag nu en längtan att komma tillbaka till en liten stad som ger en mycket positivt! Och så kommer jag göra en helt fantastisk sak när vi är installerade.
Så nu ska man varse alla om detta beslut och jag tycker det känns otroligt tungt att lämna allt man byggt upp , vänner och en tid som varit heeeelt fantastisk!!!
Jag är otroligt tacksam för att jag åkte iväg tog studier i Göteborg och bott i Oslo samt alla resor jag gjort alla äventyr jag haft, den biten har vart avgörande för att min oroliga kropp och sinne ska hitta tillbaka till varandra och bli ett som det är nu och det är en kombination av allt det jag upplevt och självklart Jesper och vhilja.
Men vilka historier man har i ryggsäcken;)

Vhilja tycker det är så kul att träffa sina kompisar på dagis men är ju helst men sin mamma hemma som hon säger gull ungen min <3
Men det är så viktigt att hon får sin dos av jämnåriga vänner med massa lek;)
Men hon kommer få gå ned lite i tid ca 50 % det räcker då jag ska vara i stilla inför operationen på benet.

Nu fix och sedan hämta en liten underbar dotter och hundpromenad i ett soligt Oslo .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0