Freaking weekend!

Dagarna flyger iväg och tiden går fort fram. Idag så blir tapeterna klara och Josefin har gjort ett super jobb. Vi är så nöjda. Imorgon spikas dom nya listerna fast och sen är det massa städ såklart och så sakerna där dom hör hemma. Eftersom det är festival helg och besök från Kiruna av min underbara kusin Marie och bästa sonen Lucas och sambon Jari med detta så lär det blir en del karuseller och kuligheter för oss och barnen så En del kommer få vänta till söndag och efter helgen. Jag fick en liten notis av en vän på facebook att det var kris med personal på ett av Piteås äldreboenden vilket är så tragiskt, så jag kommer faktiskt att ta på mig att jobba där lite då det behövs för att underlätta och för att de gamla skall ha det bra, det är dom så värda 1000 gånger om. Så nästa måndag ska jag på en liten introduktion. Soffan har tyvärr inte kommit:( känns lite trist bär allt är klart, men bara att gilla läget , den kommer snart, i alla fall tills nästa v. Imorgon ska jag färga håret det har verkligen fått ligga på is då hemmet såklart fått all prio att blir klart. Igår tog jag bort alla mina hairtalk (extentions) så nu är det axelkort till inte alls nån förtjusning. Detta skall lösas när jag åker på besök till Oslo , trivs inte alls in kort hår. Anna klippare är salongen jag ska gå till. Är lite nervös då jag har så stora krav och förväntningar men jag tror att det kommer bli bra. Blir ljusare och mörkt i botten som jag haft förra sommaren som Eirik gjorde, blev sugen på att vara lite blondare. Igår var det ett snabb bad på norrstrands poolen med syster Kajsa och Martin jag och vhilja mysigt men kallt. Vhilja njuter dagarna med alla kula saker vi gör och vi gör och hon är det bästa som finns :) Den härliga trotsarn förgyller dagarna och livet till det maximala! Igår så grilla vi nyfiskade abborrar på tunnbröd med tillbehör mmmums första gången för Martin med inte sista:) Festival helg som sagt och kanske att man går ut en dag, då lördag men inget bestämt. Detta är barens helg med massa tillställningar så bara dom har det bra är allt som det ska vara:D Snart kurser i Sthlm och lite utbildning i september . Längtar längtar så. Och blir kul att få in nått helt nytt som alla kan ta del av och alla som har stora problem med sin hud kan ha extrem nytta av !


Kommentarer
Postat av: Yoann

Hi anna! I have tried mNy times to contact you with facebook, but it does not seem to work... I am so much wanting for news of you ! On facebook, my nAme is yo ann

Svar: I will try add you=)
Anna

2012-09-28 @ 22:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0