Norway

Idag blev det en morgon som bestod av style ala vhilja inför hennes dagis fotografering. Iklädd i paljett klänning och Pippi flätor som skall vara på ett speciellt sätt så brummade vi iväg till dagis.
Lill gumman var laddad och jag stannade och väntade in fotografen med henne som hon ville.
Och det hade gått jätte bra vid fotografering och vhilja hade tyckt det var kul, berättade själv att:
" fotografen kastet noe på mig men jag kan ikke veta vad det var, jag vet inte bara mamma"
:) sötaste bästa, du är underbar !!

Mys eftermiddag på Aker brygge med glass, lekpark och titta på båtar och havet, fantastiskt !

Middag och film fick avsluta ännu en dag med kärlek och kul.

Vart fast i lite på internet och skor samt en bild hur jag kommer inreda sovrummet , inspiration alltså, ska försöka få tag på en gammal utsällningsdocka helst en som är i tyg som en hel överkrppp.

Skorna är ju från Christian louboutin och är ju bara helt sjukt snygga. Med dessa Klackar man fram lite högre och lite mera rak i ryggen:)

Så detta får avsluta en härlig dag så kommer lite mer hudsnackis imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0