Pearls and diamonds

Idag är en sån dag jag känner mig trött!
Har haft många trottsfighter med vhilja men det vägs upp med massa positivt!
Att hela tiden vara medveten om att allt görs för ett bra eller det bästa ändamålet och att visa respekt.
Gränssättning med kärlek!

Strålande sol ute och jag har vart heelt slut och legat hemma efter att promenerat med hundarna, ordnat vax.
Tappade mina nycklar igår....någonstans?? Bara andra nycklarna Herregud vad irriterande!

Idag ska vi köpa en hjälm till vhilja när hon sparkcycklar med det är inte lätt att få på denna tjej en sådan, hon tycker det är: " äckligt och Kempe obehaglii"
Lilla gumman! Men nu ska det väljas en hjälm som passar henne perfekt!
Hämtar pappa Jesper på jobbet och så blir det utemiddag idag när vi ska göra stan för det tar alltid lååång tid.

Rekommenderar:

stemplex serum

En booster som effektivt skyddar huden mot negativ påverkan under dagen som skyddar DNA och cellulärt stamceller. Rekommenderas till alla hudtyper som vill motverka åldrandet.

Användning: Appliceras på väl rengjord hud. Därefter appliceras ordinarie nimue kräm ovanpå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0