Proud to be me and have us

Sommar sommar och sol.....dagen spenderas ute med massa olika aktiviteter som vhilja tycker är kul träna på sparkcyckeln är favvo och vhilja är riktigt duktig nu:)
Fotboll och vandra omkring i fina stensparken är verkligen mysigt.

Så vilar lilla gumman efter en fartfylld förmiddag/eftermiddag efter handling på affären, massa frukt och grillat blir det idag ute i parken mums.
Årets första grillning. Känner redan smaken och lukten !

Satt och tittade all interiör till kliniken igår kvällas och det blir toppen, får se nu hur den större lokalen ser ut, men jag tror jag kommer vänta på den fristående.. Man blir massa mer flexibel med öppen tider och tillgängligheten blir bättre. Så blir det nog! Men ska absolut kika på den andra jag fått tillbud om:) känns helt super att så många vill ha min verksamhet i deras lokaler :)
Och det förstår jag då det är helt nytt, unikt, och fantastiskt bra, suveränt vill jag säga och mena:)

I veckan annars blir det att träffa Cindy och gå på kickboxning:) fan va kuuuul!
sen bff Eirik dejt, Matilda , jasmin :)

Men nu i stunden njuter jag av fulla drag men min härliga familj...som alltid ger mig det jag behöver och vill ha!

Saknar er där hemma <3

Rekomenderar:
Glöm för GUDS skull INTE att smörja era barn med Solskydsfaktor . Solen tar på massa och För att minimera riskerna för barnet är spf och kläder som skyddar det enda rätta.
Investera i era barn med de rätta elementena.
Fysikaliska skydd till små barn är det bästa, de får ni på Apoteket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0