Tick tack tick tack

"jag är frisk nu....jag är det"

Idag friskförklarade vhilja sig
själv, och så var det med den saken!
Det var en snabb sjukdom som varade 1 dag ca, men lika glad är vi för det.

Det har bjudits på God Kycklingmiddag och bak idag i form av Chocklad bollar och Sufflé MUMMA.
Peter har vart på besök och hälsat på, kul.=)
Vhilja har saknat farbror Peter som där hade vi en glad tjej.

Massa lek , böcker och film har vart underhållande i dag då vädret vart blandat samt att vhilja fick ta inneaktiviteter efter feber.

Helgen har vart mysig och spenderats hemma, Ljuvligt.

Idag så gjorde jag eventet "Bye Bye Party" som skall gå av stapeln den 26/5 Lördag så nu är alla fina vänner inbjudna till fest innan vi flyttar. Herregd känns jätte konstigt att snart inte bo här....komma in i allt nygammalt hemma i Piteå! WOW spännande . sådär Bitterlijuvt-tråkigt att lämna alla men att få andra saknade familj och vänner!
Jag kommer SAKNA er alla helt oerhört mycket, ni finns i mitt härta Forever and ever!!

Nu ska vi se Skräck film , jag ångrar mig alltid när jag sett dom och när jag egentligen tittar t dom och hyr... ska sluta med det jag blir sjuuukt rädd och håller ändå för ögon och öron massa med tid.
Vitsigt!
Paranormal Activity 3 - hur det började.
så detta får jag återkomma till. Då kör vi.....

Rekommenderar:

Idun Minerals

DUN Minerals produkter har utvecklats i samarbete med den svenska forskaren, apotekaren och hudexperten Marie Lodén.

Svensk mineral make-up serie , som vårdar och skyddar. 100% högrenade mineraler. Produkter finnis som foundtion, rouge, mascara, conceler, ögonskgga, puder, bronzer och läppglans. Borstarna är ett ämne material som heter taklon och är syntetisk men ter sig som äkta hår men släpper inge och ger mindre reaktioner på en känslig hud.

Börjar pröva denna nu så återkommer, men den har fått bra recensioner och jobbar med huden så absolut.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0