tralllalllalla=)

Idag tisdag så är det sång på svenska Marghareta Kyrkan och jag och Vhilja har inte varit där på 3 ggr, pga av läkarbesök och sjukdom... men idag Äntligen!!! följs med Lana och Theo som jag känner från barselgruppen=)
Ska försöka då att få i lillan sin mat som hon absolut INTE vill ha! God hemmagjord mat är tydligen inget som passar prinsessan, ingen matperiod om man säger så, det ENDA som passar damen är Ersättning från Nan och då får hon den då=) men det går i vågor, snart äter hon som en liten häst igen!
Jesper är fortsatt sjuk feber och allmänt dålig:/ det har vart ,ycket sjukdom nu tycker jag och nu är det bra efter detta!!!
All snö är borta och man börjar äntligen känna våren är nära, ljuvligt!
mamma ska gå i till min tandläkare i Piteå idag Siv och boka en tid, ska fixa mina tänder en massa som ska göras pga av att det blitt förstört av dåliga tandläkare! Siv är duktig och väldigt lugn det är bra eller ett måste för jag är livrädd tandläkare nu, tyvärr! tack mamma för hjälpen=)
Mamma=best ever!

Nu ska jag ta mig en kaffe kopp och se om jag kan göra nått för min underbara man=)

Ciao everyone!

Lite bilder från sången sist vi var där=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0