UNDERBARA HELG(er)!

Då var ännu enhelg slut och oxå en månad! MAJ redan,, tiden går sååå fort. minns när man var liten just faktiskt denna tid innan sommaren startade och innan sommarlovet då verkade tiden stå still och sommaren verkade otroligt lång! underbart, massa fina minnen från min barndomstid och det är så fantastiskt att blicka tillbaks och drömma sig iväg .......:) Vhilja ska oxå få massa fina minnen och ha en underbar barndom=) såklart!  Längtar tills sommaren då man får vara ute i parker, picknick, bad och familjetid självklart vänner med , men jag värdesätter tid med familjen oerhört mycket!

Fredag var jag , jessica, kakan,sara och saras vän + alla barn och fickade på ett ställe som heter:
Blommor och Bröd, ekolokist cafe, inte jätte impad, men super trevligt sällskap så är det alltid awsome=)
Jessica bjöd på lite underhållning efter vägen för mig och kakan, höll på att dööö av skratt, detta medförde självklart att alla barn hölls vakna av detta skrattande och dom tyckte det var kul=) jesssica du rockar haha=) började dagen hos mig  med jessica och kakan och jesper=) kaffe och fika.

lördag var jag och jesper och tog en utelunch och pntade lite burkar naturmedveten som vi är now days=) känns bra faktiskt att man bidrar! tyker alla kan dra ett strå till stacken, gör ni inte det så skäms på er! hahha=)
promenad och rens av garberob, mys hemma och sen besök hos åbbe, tjogga och inneboende erik. Vhilja visade upp sina konster, stå själv, gå efter möbler själv, skrika högt, prata och klappa händer sööööt unge=) impadevar ALLA!!!
Kul att träffa alla. Efter gick vi till Jessica hon bor granne=) där bjöds det på vin mmmm fullt hus och massa barn underbart! det bjöds även på löjromstoast, men då hade kl blitt sååå mycket för vhilja så vi tackade för oss...kebab, hem, natta vhilja, äta, kortspel, film och kramas med Älsklingen=)
Fantastisk dag=)

Söndag (idag) bjuds det på solig promenad och städ hemma! Jessica +alva blir med och kanske kakan + elias=) jesper jobbar natt så han kommer försöka vända lite på dygnet och ta igen timmar så han orkar hela natten.... trist att sova själv utan han=/ men då är fredagen bättre för då är han leeeeedig! och denna fredag är det preliminerbokat grill på vår takterass=) om vädret tillåter=)

nu ska jag ta det lugnt ett tag medans vhilja vilar, nu ska jag först fort springa och gömma mig och skrämma jesper hahahhaha i love it=)

Ha de=)
La Familj=)
vhilja och alva, elvis=)
puuuuusssssss!!
skriet nua grejen  hahah=)
lek och kul=)
Alva, elias och Vhilja=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0