underbara höstdagar

men ganska varma grader ute. enda ledigadagen på  veckan idag, så idag är det vhilja tid heladagen, och nu medanshon vilar har jag plockat och städat. jeppe vilar han är såå trött.

idag hoppas jag att djurstället äröppet får då  ska vi dit så vhilja får klappa massa djur=) lovely.

jovi har fått tavlan som David Granberg  gjort åt oss,heltb otroligt duktigt konstner är han. det är en ära att få ha konstn på väggen hemma, fast stället inte är bestämtän...
andra tavlan vi har från han och mer ska det bli!

tankarna i jul ärplanen en all inclusive till Egypten med min och jespers familjer,underbart, återkommer när jag vet mer.

hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0