iiiihaaaaa set the world on fire

 
Dålig på att skriva i dessa extremt sysselsatta dagar. Prioriterar,men skulle verkligen skrivit mer vad som händer i livet, våra liv, mitt liv, salong , hus , vhilja ja allt.

Huset är uppoch ned, men nu är golven klara i alla rum, vhiljas rum tapetserat och klart, alla lister, paneleer, som skall målas och bytas är klart och så blir det nya golvlister breda /höga i alla rum.
blir sååå så fint, sen ska man ta några dagar till Extrem inredning och självklart en extrem städning av allt dam och olika matrial som förnyats.

Annars har vi grillat här några gånger, njutit dessa soliga varma fina kvällar, hunnit med att vara med min häst och självklart har lilla ryttarinnan fått sig några ridturer:)

Har varit på Bröllop Sara och Mattias för en helg sedan, var mycket fin vigsel och bröllopsfesten var super trevlig.

Vhilja bara blir större och större , mycket vilja där!Lördagen den 14e hos min mamma och jan lärde hon sig ääntligen cykla utan att bara trampa bakåt, så nu susar hon om varannat på cykeln och sparkcykeln.
Hennes härliga och mest fantatsiska kommentarer kommer om hela tiden, på löpande band... och sångerna hon kan nu är LÄTT över 25 st . en liten härlighet här hemma i norr på notgränd.
Livet är life!

Mamma är i seskarö och har klädmarknad samt fika försäljning med Helena. blir garanterat succse detta år med, om ni har vägarna förbi sväng in!

Eftersom jag skriver väääldigt begränsat om salongen så kan jag bara säga att ALLT går super super super!!
Allt är på plats och jag väntar bara att få slå upp dörrarna!
kan ju säga som så att det kommer hända mellan mitten av september -oktober och det kommer bli repotage, annonsering och lansering av detta.

Vhilja" mamma jag tror jag har så ont i magen och så trött i knäna så jag besvimmer, jag må vila mig en stund med min katt"
för det är så att en katt har flyttat till oss då den verkar blivit lämnad av sina ägare som är på semester, och jag har jätte svårt att inte ge mat åt en urhungrig katt. Så den sover, äter och bor hos oss nu så får jag meddela detta till ägarna då de kommer att den vart här.

Inga rekommenderinga kan skrivas inom hudvård och jag har sååå myket, men tyvärr så blir det så fel :/ när folk inte kan ha sina egna driftigheter som jag skrivit om tidigare, men jag vill passa på att rekomendera dessa fantastiska tapeter som vi har köpt från en serie som heter:
*Vintage Rose
helt super fina.
och all färg kommer från Bejer i Piteå , och den bästa målar firman är på plats,
Tapet och Måleri - Jan Lundberg och hon som målar hos oss heter Josefin Nordlund och är en super dyktig lärling som gör allt hon oss med instruks från Jan.

Nu skall det handlas efter lilla Sessan vaknar efter bus på Nimbus, och så njuta av det soliga vädret attans att det sprack upp nu=)




Kommentarer
Postat av: Catarina i Piteå

Snyggt.
Jag såg den tapeten i senaste family living. Den är superfin. Mysigt litet kök ni fixat också.
Måste nog skaffa någon liten hylla åt min egen dotter. Så slipper vi ha leksaksmaten överallt. :)

2012-07-19 @ 22:09:07
URL: http://ninna77.blogspot.se
Postat av: Anna Dysholm

Ja visst är den=) den är sådär mysigt underbar!
Köket hatr jag hämtat inspiration från nätet och är kul när man kan göra saker själv.
Abslut leksaksmaten får ett nytt ställe att stå vackert på=)

2012-07-25 @ 12:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0