Painting in the sky

idag kände jag det pirrade i magen efter atyt få börja pyssla.... underbart att kunna göra saker själv säger jag än en gång!
Efter en mysig frukost med min familj så tog Jesper Vhilja med sig på en tur för lite ärenden och farfar besök så jag kunde fixa hemma med att måla  skrivbordet sista varvet samt stolen till det blir helt toppen efter torktid kommer bilder på min små verk.

Vhilja som ärkänd för sina härliga, festliga kommentarer har gjor några på sistone, bland annat på Nimbys då hon sa " Mamma jag kan ikke tro mina ögon,  jag besvinmer snart" detta då en boll flög på ett kul sätt. Min goa tjej .

Efter pyssel hemma så blev det en jenet dag för mig och vhilja med fika på stan och klackeskor jakt som ABSLOUT vhilja skall ha men tyvärr är hennes små fötter för små för dessa då de enbart tas hem i strlk 26 men en liten klack såklart.
då jag kom med en rekomendation om en liten joggingsko puma svart med rosa kanter så sprang hon från butiken och skulle till moster kajsa som jobbade på Röda Lyktan och berätta katastrofen... " Pite mamma har inte sånna storatjejer klackor"  jaja då är det bara att scanna nätet.

kvällen bjöds på ett snabb besök hos mamma och en vild vhilja som sprang med enbart strumbyxor och kitty skor i ösande regn med en glass.

Pyssel med skruvning av vhiljas bord samt målning av stol igen och ettglas vin får avsluta en fin fin dag;)


Rekommenderar:

Deborah Kohl Kajal Ultra Black Smokey Eyes Effect

En konformad kajal med funktion som ett läppstift. Få dom perfekt sotade ögonen med denna krämiga kajal. Är högpigmenterad och lätt att jobba med, perfekt för inre och yttre fransraden.

 

 

Proclé Lip Balm Volume Booster

Skydda dina läppar samtidigt som dom får ett fylligare utseende. Med en särskild vetenskaplig sammansättning med kollagen, ökar den dina läppars naturliga volym.

 

 

Minx Naglar HETT HETT HETT även detta år och detta kommer jag ABSOLUT att ta in till salongen efter tid






Inredning VILL HA!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0