Det ser ljust ut för Anna och Vhilja Entrar Sweden=)

då var man in på Norweigians hemsida och ser då till min förtjusning att flygen mest troligtska gå imorgon=)
underbart!!! jag och mamma har kollat hela tiden om det ändras och vihar även kollat andra resesätt, tåg från sthlm var det enda,men det var INTE ett alternativ 20 h med tåg och buss, själv med packning barnvagn, barn phuuuu no thanx då blev det inge. men nån där uppe verkade vilja väl så det ser ljust ut att vi åker imorn!
Kl 08.50 lyfter planet och framme i luleå kl 13.30!  det ska bli så kul att träffa familjen hemma, vänner och så underbart skönt att få gå till Siv och fixa tänderna!!!!!=)=)=)=)=)
men saknaden efter min älskade Jesper kommer vara stor störst och mest! hade ju helst velat ha han me men han jobbar ju såklart! trorändå han tycker det ska bli litt skönt att vara hemma alene bara få njuta tystnaden och lugnet=) men han kommer sakna oss massa med det vet jag det har han sagt;) elvis blir hemma oxå!

Man har sett på himlen svart av aska sedan torsdag, men allra mest idag.
lite skumt så där att flyga, jag som blitt flygrädd på senare år, konstigt har ju flyget själv sen jag var 3 år mellan mami och papi, men det ska gå bra annars öppnar dom ju inte flygen!

Packa packa o packa är det som gäller nu! blir en del om man säger så! travel light är ett minne blott!! fast det är ännu bättre att ha me sig ett ton och Världens sötaste prinsessa=)

Adios!!
Ny färgat hår=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0