Oförskämt lycklig, det är jag!!

Igår kom jag på mig själv att jag satt och log förmig själv, och jag letade vad jag log åt och det var lätt som en plätt att sätta fingret på det... jag är så OTROLIGT LYCKLIG!!! detta tackar jag min underbart fina familj!
Trotts motgångar och trista besked i det sista så är det viktigt att tänka på vad man har och det som gör en lycklig, så man INTE kör fast i nån ond cirkel av negativitet!!!
*Massa kärlek
*Fina Ord
*Öppna Komunicationer
*Inga hemligheter(som kan påverka familjen)
*Tillit
*Respekt

= inga bråk och tjafs, inte hos oss!

Påsken var bra, lugn och skön med massa promenad och tid med bara familjen!
Jo på Lördagen så var vi och häslade på Jakob,Therese och Lilla Olivia, såhimla söt och sååå litenvar hon!
2800 kg och längden från huvud till rumpa var 35 cm, pga kejsarsnitt så ,mäter man så för benen är lite mer ihopdragna dom lyfts ju ut som en liten boll. ja nu kan jag då inte föstå att Vhilja var så liten när hon kom!
Det var super kul att träffa dom och deras lycka var juTOTAL!! som föståligt då=)
Vi hade jätte trevligt och blev där ett bra tag faktiskt!
nU ska jag dricka kaffe och ta hand om Jesper som är sjuk:/ feber och ont i huvudet....stackars älskling!

Ha det folkens!!
<=Vhilja på sjukhuset! Finast i universum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0