Onsdag!

Började dagen med helsestationen aka BVC med vhilja, 8200 och 70cm lång sötast visste vi redan, hörseltetset var INGA problem, och hon var impad över vhiljas fysiska utveckling och hu lyhörd hon var! ja värdsbästa ungen har jag å Jesper! Igår åt vi Adana kebab som jag fryst ned och tatt me från piteå=) dressing och kött till min älskade=)

Idag regnar det  vill ut med trist väder, blir nog en tur på fik eller kanske hälsa på nån, får se!
Vhilja sov dåligt i natt vr pigg kl 0000-02.00 har inte hänt på gud vet när, men men, inget kan vara rosenrött jämt!
Orkar inte skriva nå mer ska städa lite istället!
Jesper deklarerar åt mig idag och det är  super! fick brev från sweden idag att jag ecknat sats abonemang där men det är ju konstigt för jag bor ju i Norge! vansinnig blir jag när man aldrig får svar men nu ska jag kasta mig på telen!!

Have a nice day everyone=)
Vhilja inte trött i alla fall=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0