Våriga Feelings=)

Idag är det strålande väder ute sol och massa +grader, nu är det inte länge tills bara ben och snygga tunikor jeans jackor och klänningar är ett faktum! Och det ska fyllas på i garderoben som ska rensas i helgen hade jag tänkt, kvällstid för nu ska det hängas ute med familj och vänner=9
blir eventuellt lite grillade kyllingklubbor,majs och sallad ikväll eller det BLIR det!!!

Igår blev det ingen shopping det dök upp lite annat som vart merprioriterat, men idag blir det istället!
1 vecka blir det i piteå från 19-23/4, super kul!
ska färga håret idag, inte på toni&guy det blir hemma med jespers hjälp=) thanx love=)

saknar mina småsystrar super mycket det ska bli så kul att träffa dom och att Vhilja får vara med sina mostrar=)
det är viktigt att man försöker träffas så ofta det går!
Emma och Kajsa är deras namn 22/16 gamla är dom! helt fantastiska människor bägge 2 väldigt olika men toppen tjejor på sina vis! LOve them av hela mitt hjärta! Ställer upp på dom till 110% det har jag alltid gjort och försöker göra det så gott jag kan trotts avståndet!
ses snart sistaz=)
kajsa=)

Emma=)

ha en bra dag folkens=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0