Vulkandjävul!! nam

Ja men då kan man ju börja oroa sig på allvar att man kanske inte kan åka hem på Måndag morgon då! Läste just på Norweigians hemsida att flygen tidigast börjar gå måndag men det är oxå oklart!? Ska man då chansa att ta ett tåg söndag eller ha is i magen och hoppas och tro att det löst sig...huhu ja jag chansar på flyget! känns så länge att sitta i ett tåg....och jag vill INTE dela kupe med någon när jag har med Vhilja! no way....
Å jag som skulle en heldag till tandläkaren på Tisdag kl 8, fixa och fina till.....vilken otur alltså. 2010 verkar bli oturens år för mig, det har i vart fall börjat så och jag har inte fått nå andra vibbar att det ska förändras! tur man har en familj i värdsklass=) i norge och självklart den i Piteå.
Ska nu försöka kontakta någon som vet och kanske har nått tips om det är värt att vänta tills måndag el omdet är så pass osäkert att man ska avboka, inte helt lätt i och med att flygbolaget är nedringda.
Mamma har gjort om hemma i huset på Fårön. Högblankt vitt bord, nya stolar,högblanka skåpluckor,granit köksbänkskiva svart, och marimekko tapet. detta serjag framemot att se är garanterat as snyggt! kommer bilder när jag kommer hem, eller om!
fint väder litt blåsigt, jesper är ute med Elvis och kom just nu innanför dörren=) nu ska han få en puss

Hej svejs nu är jag lite och stå i=)


Eyjafjallajökull här är utbrottet på Island! Bild från googel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0