kanske kanske inte

blir det göteborg....ska reka  läget idag så tar jag avgörandet senare, men jag vill vill vill, myspys att åka dit med vhilja och hälsa på gamla vänner och shoppnig.
skulle egentligen åka fredag men ska då till ögonläkaren för kontroll, ska åka med jessica men vet inte när dom åker om det blir försent så tar jag tåget lördag och åker söndag, men  när man väl åker så villjag bli en liten stund.
nåja beslutet skall tas i kväll.

vhilja som alltid sover länge vaknade idag tidigt halv 6 huuuu. det är därför jag är trött big time idag.
tidig kväll ikväll is tha way.

elvis sover här brevid och  han mår prima, ska snart ta bort ståltråden som har stötat allt i käken.

nu ska jag göra mig redo.
ha en  strålande dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0