oh its snowing big time

jag ser det snöar och det med basta.
jag, vhilja och elvis har vart ute en sväng på  en promenadtidigare.
mysigt  väder att se på innifrån och ut.
ska boka tid på childplanet så vi får busa lite med kula ting tunnlar, rutchkanor, med mera.
senare är det cia och milla tha twins som står för kalaset, men jag blir bara där tills vhilja ska sova umgås lite och lämna paket till dom. hade ju gärna valat vara med hela kvällen, men ibland  så går det inte pappa, och barnvakten är på kryssning.
men detta blir 3vligt ialla fall.

städa fixa och inombords stress för all julmat som skall göras denna vecka, jag och jesper får en utfordring kan man säga.
men det kommer bli såååå otroligt mysig och familjär jul, underbart.
gran, mat, paket , snö, och massa familjetid är mycket bra.

nu ska maten göras, ska kolla  vad the chef a.dysholm ska scanna ihop.

so long folkens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0