Pysen sov så gott.

idag efter 19 fantastiska, långa underbara år har min/vår katt fått somna in.
äöskad och uppskattad av alla.
din grå skugga eller ditt tassande och hela du lille katt kommer  ALLTID minnas och vara saknad.
tack för sista sommaren pysen, sov så gott.

idag för jesper på kryssning med killarna från jobbet till kiel  deutchland have a nice time my pirat=)
iidag åt jag och vhilja mac donalds, fredags mys med massa lek.
även ögonläkaren för återbesök,  vhilja har ingen syn v.öga, men toppen på det andra och är så duktig.
det är inte favorit och endast det sista minuterna efter ögondropparna blev hon less och sa bestämt NEJ,  nej och kramade med med aniktet in mot kroppen,  då skrattade läkarn och han var nöjd.
jag är glad och lättad att höger ögat är i fin fint seende.

nu lite glögg med glöggkryddor, mys i soffan med min favvo kofta som jag fick av jesper=)
love u

imorgon ska vi ta ett beslut om göteborg ska disskutera med vhilja, en fantastisk liten rese vän.

go kväll
gladis=)
puss mamma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0