Amsterdam i love=)

Den 17-19/3 åkte jag och Jesper då på en liten Weekendbreak till Amsterdam för andra gången, och det var heeeeeelt fantastiskt! hela +17 grader och sol. Att kunna åka iväg jag och han bara är ju inte så ofta så mamma tyckte vi skulle passa på när dom kom så hade vi barnvakt, och det av toppslag!!!=)

hela resan höll på att stryka med eftersom Jesper åkte på matförgiftning dagen innan pga av en 7 eleven korv, bläääää!! men min älskade bet i hop slängde sig på trikken och sen på planet och of we go=)
ååja på planet hamnade man brevid världens jobbigaste människa, ursäkta att jag skriver så, men hon surrade oavbrutet och planerade att hänga ut med oss, utan att fråga vad vi tänkt hahah, jaja inge ont i henne men  lite overtaggad om man säger så! resultatet blev att vi inte hängde med hänne i alla fall=)

Hotellet/lägenheten var super mysig och fin La festa dette det, rekomenderar det varmt! super trevlig ägare och  mycket bra läge!








Vi hann med mycke på 2,5dag! madame tussauds, Hopp on hopp of boat tripp genom hela kanalen, Husbåts museum och go mat och en del(massa) vin=) så nu har man hängt ut med favvo kändisarna och ja jävlar på madame tussauds så har dom ju en skräckavdelning, jack the ripper och där aggerade då äkta aktörer och aktriser, fy fan dom skrämde mig så jag sprang rätt in i en glasvägg och fick största blåmärket på högerknä och började gråta pga av rädsla! kul:/ jesper skrattade och jag blev jagad! det är färdigt nu me sånna jävla upptåg kan jag lova! har ju blitt ihjälskrämd på Gasten på liseberg me haha, lite roligt är det då, ok!=)
när vi ändå är inne på det spåret så ramlade jag mitt i stan oxå  slog handen och börja gråta, bara för att det är så pinsamt, sen tog vi ett vinglas och då vart jag gla´=)=)
<=efter fallet!

jag och jesper har så fantastiskt mysigt när vi åker iväg! vi har ALDRIG ALDRIG tråkigt!! och denna semester behövde vi verkligen bara vi 2=) fastän man saknade vhilja hela tiden! lill gumman våran. men tryggare kan man inte vara  när mamma håller i spakarna! och vi kopplade av vill jag lova;)





vi ska iväg på ett resemål i sommar med en gång själv och en gång me vhilja vanilja=)
eftersom detta var en kärleksrresa så ska jag inte berätta nått mer! avslutar med det=) mer bilder finns men visar inga mer hahahah....tack mamma för att du gjorde våran minisemester möjlig!!

Go natt folkens! nus ka jag lägga en ansiktsmask! Blekande, och mjukgörande Matis white line!!=)

Kommentarer
Postat av: fatima

festliga kändisbilder!

2010-03-23 @ 10:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0