då blev det kväller....as the rumpnisse said!


Ronja Rövardotter lätt en av världens bästa barnfilmer med ett fantastiskt budskap=)
längtar tills lillgumman ska börja se Astrid Lindgrens filmer då hakar man ju med lätt!!

Dagarna gå så fort sa man hinner nästan inte vara med... när man var liten så gick dagarna och åren så sakta, efter jag vart 20 tyckerjag tiden speedade upp ganska kraftigt! mitt liv kommer åka dit för speedingbig time!
paradise hotel är nu kvällens aktivitet när vhilja sover, ja dom är INTE friskaså att säga, har hört att det svenska åxå är ganska stört!
Innan mamma åkte så rensade jag ut mina favvo jeans som var storlek 25/26 Kajska min smala lillasyster ska få dom, kommer aldrig bli så smal igen som jag var innan jag blev gravid och det vill jag inte heller, jag nöjermig att vara en 27:a.
Jeansen var ett par Replay ljustvätt och ett par Disel mörka! såååå snygga... varsågod kajsa har inte fått höra om de passade ska skriva ett mess å fråga nu!

Nu till sommaren ska jag unna mig ett par Fornarina Jeans ljusa! I LIKE!!!
det har börjat ett nytt program på norsk TV "Vi som älskar Hollywood" jan Thomas är programledaren haha mycket kul att se på. en del gör ju det med en klass och en delär SÅÅÅÅ pinsamma!! detta ska följas! kul att ha program att se när Jesper jobbar natt!

Sov Gott folkens.....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0