En fredag...

Idag har jag inte gjort många knop i arbetsaspekt, men desto mer i sociala aspekter vill jag lova.
Jonas hämtade mig i Falkenberg (där jag jobbar) och körde mig till Göteborg.
Där stod det lunch med Cicci och Mademoiselle Maja på schemat. Då jag inte är en favorit hos Mademoiselle Maja blev lunchen kortlivad. Lika bra det tyckte nog de andra gästerna på fiket...
Trevligare stämning blev det dock på stan.
Där blev det strosning i det fina vädret bort till Linné. Där provade vi dagens fika nr:2 som inbringade en bättre stämning än föregående fika.
Kanske var det bara en klagosång över att vi var i fel stadsdel?? Hoppas hoppas...
Hur som helst eller anyway för er som föredrar english så splittrade jag trion för att fortsätta dagen solo.
Jag shoppade presenter till världens sötaste killar Vincent och Charlie (och till mig själv så klart), men nu är jag äntligen hemma.
Ska unna mig en fredag i lugnets tecken a.k.a ZZZzzzzzzZZZzzz osv.
Peace in the vally, Shortvally! /F

Kommentarer
Postat av: Emma G

Ha ha! va roliga ni är! Skall bli kul att följa denna trevliga blogg ; )

2010-03-13 @ 15:44:01
Postat av: Anna Dysholm

så söt majis är=) hälsa dom så mycket!!!

2010-03-15 @ 16:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0