Hemkommen efter en dag+natt i Göteborg..

Ja då var man hemmkommen efter helgen i göteborg som by the way var helt super, och jag kan inte förstå hur jag och Fatima lät det gå så länge innan vi sågs.. men allt har sin tid och nu blir det ALDRIG mer ett sånnt uppehåll vill jag lova!
Skrattat har man gjort och BILDER har tagits i överflöd, hahaa, men jag säger som så, man behöver ju då aldrig oroa sig att ma inte har nått att titta tillbaks på när man sitter där på ålderns dagar(..ett braaaaa tag kvar)
Än är vi tvär coola brudar i lyxförpackning med världens roligaste humor.

Prövade den nya mascaran från Cliniq som vi fick i en super fin necciser från NK från Fattis gamla arbetskollega, och trotts att jag inte är ett Cliniq freak så var denna faktiskt bra. gav en fin separering och lite längt(alltså inget om man vill ha volym eller ha få farnsar, men annars ok)
I kittet: Moisturizing lotion, youth surge SPF 15, 7 Day scrub cream,Lipstick/Beuty och Mascara High impakt.Prövar detta kommer men utverdering sen!

Tog bussen hem efter att jag och Ftima tagit en avskedsfika ICE CHAI mmmmm med en syndigt go muffin med kardemumma och mandelmassa, lite torr men go!

Nästa sammanstrålning blir förhoppningsvis i April när Fatima entrar Oslo, beroende påhur hon Har det på Salongen, annars så ska nog vi hela la familla till göteborg i Maj.

Bussen vart försenad hem och enbart för att vi väntade på EN person, vad fan är det om då!!??? invänta en pers, alla andra
då som hade kommit, ja ibland som blir man förvånad! sen stoppades vi i Norska tullen, norkotika kontroll, hunde en coccespaniel haha, helt otippat, men himla söt, pass/i.d kontroll och utfrågning...så man var hemma 1 h senare än planerat! inge kul när man längtade så efter min dotter Vhilja och min underbara man Jesper!
åååå så underbart det var att få krama lillstrumpan som vart SÅÅÅÅ gla´ massa kramar och pussar! och självklart fick jesper det me!!
Nattskiftet började föör hans del så nu sitter man här med elvis the chihuahua och en sovande vhilja i sitt rum. Alltid mysigt att komma hem, men jag hade det super kul i Götet!! Love Fatima!

Nu ska man se en liten film i väntan på att sömnen kryper på. och att jesper kommer hem på morgonkvisten=)
Sov gott världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0