:) :(

dagen började med joggning/power walk i 1,20 min  i mina nya adidas löpskor,  med jessica i hennes nya löpskor=) huuu det var jobbigt men ack så underbart att få träna igen, nu när man inte har häst, för tillfället så måsteman ju träna på andra sätt!
eftet kom Lilla Louise och gjorde kemisk peeling och en utklämmning... nu vännen ska anna fixa så det blir balans i huden=) sen så vart det mkt surr och trevligheter=) kaffe oxå!

igår kom systrarna kvarnström förbi och elvis kom hem efter en liten semester=)=) underbart att ha lille gosse hemma=) jag bjöd på pasta carbonara med röktkalkon istället. gott!
Bubbelvatten från vår nya soda streem från wasserman. mmm mycket gott=)

mycket trevligt med besök och mycket prat! Vhilja fick visa sina konster och var så stolt=)
söt unge!

Iväg till jessica, lek med barn och massa kul, kemisk peeling gång 4 super fina resultat ska visa sen när kuren är klart=) en mycket förnöjd jessica är det=) det är fantastisk och kunna hjälpa till och briljera med sina kunskaper.
efter det blev det fest sminkning ala anna på Jessica, super snygg blev hon=)
hon och mannen skulle på invignig av bar1.
en trött liten vhilja packades ner i bästa vagnen brio sing och hem vi gick för att mötas av en sen kvälls mat ala jesper chef=)  thai fisk, med ris och sid course stekta räkor med bambuskott, tahi grönt och en god sås mmmmmmmmmm säger jag bara!
vhilja somnade på 2 röda och vi slappa med lite gotta och paradise hotel=)
sängen tidigt!

Idag fredag skajesper jobba , trist!
jag och vhilja ev jessica och alva ska på tatueringsmässa och hitta inspiration till min nya tatuering!
yeah!!!  imorgon blir det nog med=)
den ledsna gubben högst upp beror på att vi skulle egentligen ha barnvakt av jessica och peter med han fick haster jobb och det vart inställt=/ lite ledsen men sånt händer, det ärju inte ofta jag och jesper kan göra saker ihop, men men vi har kul i alla fall=)

haha fick sms av min lillasyster emma igår, lite vinkväll påderas terass resulterade i en människa som kissade ned sig så emma hade skurat som aldrig förr , fy fan va pinigt att bli så tankat att man tappar kontrollen över sin kropp! jaa emma jag lider med dig=) nu fick du testa på dina städkunskaper ordentligt du som promt skulle bli städtant när du var liten=)

nu blir det smink och fix sen väck av liten vhilja underbart=)

adios=9

Kommentarer
Postat av: Emma

hojja... :( haha sjukt, sjukt

2010-05-15 @ 00:44:24
URL: http://emmadysholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0