Friday at last!

då var det fredag älsklingen sover i kapp nattveckan och vhilja sover som vanligt på balkongen och jag miss D ska försöka att locka håret idag haha sjukt att jag aldrig för det till!!
Idag vid ca 5 tiden så ska vi familjen Dysholm/Andersson ha grilldafton på vår takterass med en massa vänner=) det kommer blir sååå kul!! så nu laddar man batterierna och ser framemot denna soliga grilliga fredag i vänskapens tecken=)
Marinerade kyllinglår, king prawns, och majskolvar ligger i kylen mmmmmm!! kolgrill så klart blir det den smaken är oslagbar!
innan de så ska jag träffa lisa och se lägenheten blev inge igår för tiden var knapp!
sen ska cia min vän komma idag det är kul för hon tar med sig saxarna och klipper mig=) kommer bild på det sen=)
Nu vart det stress, mäklar kommer med vaktmästern och ska kollapå nå sakeri lägenheten som är obra och fixa det...det är på tiden har ringt i ca 8 månader jaaa det är långa ledningar hos många. men bättre sent än aldrig!
men då kan man ju uteslutalocka håret eller våga håret idag oxå hahahaha... kanske cia gör det åt mig sen??? det gör hon säkert=)

Ok gotta run folkens haaaaaa deeee=)

Cia underbara du=) bästa frisören!
http://toniandguy.no/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0