hållt liten....

bebis idag, Olivia 1 månad gammal såå söt=) bebisar år gudomliga! Jacob och Therese Lia är föräldrarna ett vänpar till oss=) vi var på cafe och träffades idag ute i det soliga oslo! trevligt, åbba anslöt även hann, vi såg han med motorcyckeln och jesper sprang ikapp snabba älskling!
Sen varit hemma och bara myst, gjorde en AWSOME lasange idag, shit anna avanccerar. jag är faktiskt vass på matlagning vilket jag INTE alltid vart, mer sägerjag inte än att makaroner och lite tillbhör kunde vara nog avvacerat, nu kan man slänga ihop ex innanlår med hemmagjord rövinssky och stuvade murklor med hasselbaks potatis, smuldegspaj med konjaksgrädde avnjuts med en sant carolina rött=) waaaaaazuuuuuup=)

nog om det! sitter och kollat tv är sugen på en icepinne och jag vet att det finns! närsta vecka ska jag börja springa på bana och fritt. INVesteRAS: nya skor, nya byxor , vindjacka, och jaa det var nog allt eller jo en sport-bh! här ska kutas, watch out for silver fang i black!
har inte bestämmt el beställt solglasögon än, och mina andra gick bågen sönder ochmina vouge ligger i min kusins Johannes Lundbergs lägga i gbg hammarkullen och har gjort det i över 2 år nu. jaaa det är dags kanske imorn!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0