jaaaadååå!

idag  hade vi egentligen ett inplanerat möte med advokat Haagen, men i och med uttryckning i rätten så blev detta framflyttat till nästa tisdag. finns ju inget att göra,  men detta var inte helt bra faktiskt!:/ i och med att vi hade bokat möte med dom på bvc efter mötet, jaaa allt kan man inte kontrollera anna panna, jaa jag pratade faktiskt i 3:e person, gött!!!

Solen skiner och det känns härligt ute, vhilja sover på balkongen=) ska göra mig klar och kanske äntligen få göra dessa waves i håret som jag  sag nu och tänkt än mer!

Igårvar vi på Toy´s ar us ...så kul att titta på alla kulasaker som finns=) vhilja fick även gunga för första gången och det älskade hon=) Hon fick: Såpbubblor och brio lekklossarmed magneter en total favorit=)
magiska lekklossar   gåvagn


Som kännt så är ju vår dotter i gåtagen, går med sin gåvagn helt själv, reser sig gåretfetr möbker jaaa står mestadels helt själv!detta har då medfört att denna tuffa tjej ramlar en del och det blir en del gråt:/ i sin iver och exstas så klappar hon händer, pekar och gör allt annat oxå det blir lite too much om man säger så, men herregud så duktig och är:) knallade på helt själv när hon var strax över 8 månader...och nu är hon 9 eller exakt 9 månader på Fredag=)

Nää nu ska jag pysa iväg och göra nån nytta med mitt ego medans vhilja sover och jesper för den delen med för min love jobbar natt och sover då tills ca 14 .

heeej då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0