morsdag the first but not the last=)

god dagens alla festliga folkens=)  idag då den 30 maj så firar jag min första morsdag=) mycket trevligt! lite go mat och mysigt med familjen och en extra guldstjärna på tillvaron är super firande tycker jag=)
nedräkningen har även börjat till hemresa till sverige , först kiruna och sen piteå. jag åker nu på onsdag den 2a känns hur bra och kul som helst!!!!=)=)=)
planering är för fullt igång för vhiljas namnfest som komer hållas på fårön hos mamma och jan då=)
det blir super, ska skriva programet när det är helt spikat hur allt blir=) men jag kan säga att coolt blir det=)=)

nu blir det lite lunch och sedan en promenad i det fina vädret.
igår vae vi förresten och såg på longboard tävling som heter kungen av haugen kul, synd bara det ostabila vädret.
jag prövade att åka men insåg att jag är faktiskt rädd för skateboard och longboard=/

ha det toppen=)

Kommentarer
Postat av: Nadia

Hej Anna!:)

Träffade din moder på hennes jobb och hon sa att du skulle komma hem! Förstår om du säkert har fullt upp men det vore superkul att få träffa dig OCH din lilla brutta! :) Tror du det går att ordna? :) Puss&Kram! //Nadia (mitt telnr: 076-7892507) Har inte ditt!

2010-05-30 @ 17:00:56
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Berne Bucht

Hello , synd att jag inte att ni bodde i Oslo jag var ju där en månad ( Mars )och sökte jobb men åkte tillbaka efter en månad , för det strulade lite , min fru bor där på lökka , men vi har väl lite problem , hoppas det löser sig. Kanske vi ses Kram Berne

2010-06-01 @ 20:47:48
URL: http://art1.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0