Do it like a dude...

Trivs fanstastiskt mkt på mitt  nya jobb som klinikchef och Huderapeut, älskar salongen, etiken, moralen, alla människor och miljön jaa allt  faktiskt, kan ju låtea klyshigt men det är super.
Jag och Lotta som har vart klinikkchef lär upp mig för fullt nu när hon gör sista veckan..super kul tjej, synd att hon inte ska vara kvar, men hon ska jobba för produktleverantören BeautyProducts så vi kommer ha kontakt för vi har produkter  därifrån, Nimue´s sina.

min Andra kollega som jag kommer jobba mest med mariann,  super kul hon med, har ramlat och brutit vristen, typiskt, så hon är sjukskriven ett tag...hoppas  läkningen går bra =)

Jag fixar och trixar i salongen, och nu har vaktmästaren kommit med nya reseptionen, och flyttat en super  stor produkthylla som står på e tt annat sätt...så bilder komma ikväll lite preshow=)

Vhilja lill gumman har får en kindtand på högersida nede, därav hennes dåliga aptit som ALLTID tendenserar att bli vid tandsprickning, och jag förstår  henne att  är äta vid mun ont är INTE skojigt!!!
men nu är tand 10 kommen=)

nu ska sminket på sen är det off  to work, ska lite tidigare för jag ska vaxa bena=9

have a nice day....

Kommentarer
Postat av: zandra

så sjukt. En bild på Mendiant nu, plus att jag mötte honom på arlanda när vi skulle upp till pite.. Har it sett han på typ 7 år, och så dyker han upp såhär två gånger på två veckor, hihi :)



Hade du det bra i pite förresten? Jag hade då fullt upp hela dagarna, så det hanns inte med en träff tyvärr! Nästa gång kanske :)

2011-04-10 @ 17:58:02
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/
Postat av: anna dysholm

haha a helt sjukt=)

vi har ju kontakt hela tiden men inte setts på 4 år så det var såååå fantastiskt att se han=)

Nej helt förståligt, dagarna brukar vara späckade med massa när man tar sig hem, ingen vila direkt haha=)

men absolut ska vi ses nästa gång, när åker du hem i sommar??

Kram

2011-04-17 @ 12:10:48
URL: http://dysholmbonafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0